Mungiako Udalak gogobetetasun-inkesta bat egin du berriki Herritarrentzako Arreta Zerbitzuaren (HAZ/HAZ) erabiltzaileen artean, eta inkesta horren emaitzek erakusten dute gogobetetze-maila oso altua dela emandako arretarekin.
Jasotako datuen arabera, artatutako pertsona gehienek puntuazio maximoarekin baloratzen dituzte hainbat alderdi, hala nola langileek jasotako tratua, informazioaren argitasuna, itxaronaldia, aukeratutako hizkuntzan emandako arreta eta zerbitzuaren eskuragarritasuna. Atal horietan guztietan, “5” balorazioek erantzunen % 80 gainditzen dute, baita % 90 ere.
Emaitza horiek berresten dute Mungiako HAZ zerbitzu hurbila, atsegina eta erabakitzailea dela, eta egunero ehunka herritar artatzen dituzten udal-langileen lana balioesten dute.
Inkestak iradokizunetarako gune bat ere bazuen, eta pertsona batzuek adierazi zuten beharrezkoa zela udalaren egoitza elektronikoa hobetzea, online izapideak egitea errazteko. Ekarpen horiei erantzunez, Udalak berehala jardun du egoitza elektronikorako sarbidean antzemandako arazoak berrikusten eta zuzentzen. Hobekuntzak dagoeneko ezarrita daude, eta zerbitzuak normaltasunez funtzionatzen du, nabigazio argiagoa eta irisgarriagoa bermatuz.
Mungiako Udalak inkestatuen parte-hartzea eskertu du eta udal zerbitzuen etengabeko hobekuntzarekin duten konpromisoa azpimarratu du. Legealdi honetan ere, lehentasuna dira entzute aktiboa, arreta pertsonalizatua eta herritarrekiko harremanaren kalitatea.
“Emaitza horiek indartu egiten dute gure ustea, alegia, pertsonei arreta ematea dela gure udal ekintzaren ardatz nagusia. Lanean jarraituko dugu zerbitzu hurbila, modernoa eta eraginkorra eskaintzeko, bai aurrez aurre, bai kanal digitalen bidez ”, azpimarratu du Alaitz Erkoreka Baraiazarrak, Mungiako alkateak.